Shambala
micro-dosing
merkidentiteit
& packaging

  • Art direction

  • Brand design

  • Logo design

  • Packaging design

Voor Kukuru van Giel Beelen ontwikkelde The Projects merkidentiteit en packaging design voor het nieuwe micro-dosing extract Shambala. Er ontstond nogal wat ophef over dit natuurlijke voedingssupplement in televisieprogramma Radar Checkt. Dit micro-dosing product op basis van de medicinale planten Caapi en Bobinsana helpt jou ‘je innerlijke guru te ontdekken’ en beter te aarden. Shambala is een co-branding initiatief van Kukuru en Superfoodies. The Projects kreeg de opdracht een merkidentiteit te ontwerpen waar beide merken in zijn te herkennen. We namen de voorliefde van Giel voor felle kleuren en kozen een neon-pink die van de verpakking knalt. We ontwierpen een sjamanistisch beeldmerk dat bestaat uit in elkaar verstrengelde ogen. De combinatie van zwart, subtiele lijnen en minimalistische typografie geeft de verpakking een mysterieuze premium uitstraling

Vorige
Vorige

Langer Leven wellness magazine format

Volgende
Volgende

SHROOMS boek over medicinale paddenstoelen