Re-branding CKM ngo

  • Brand identity

  • Logo re-design

  • Webdesign

  • Web development

  • Copywriting

De ngo Centrum Kinderhandel & Mensenhandel (CKM) vroeg The Projects te helpen bij hun ambitie te transformeren van introvert onderzoeksinstituut naar publieke charitatieve organisatie. CKM onderzoekt, innoveert en agendeert mensonterende vormen van uitbuiting in Nederland. The Projects ontwikkelde hun nieuwe brand identity. We ontwierpen een nieuw logo en huisstijl, organiseerden fotoshoots met slachtoffers, ontwikkelden de website en herschreven alle teksten, waaronder hun brand story. Ook integreerden we een donatiesysteem voor online fondsenwerving. Met hun nieuwe merkidentiteit profileert CKM zich op een eigentijdse, onderscheidende manier als innovatieve, oplossingsgerichte NGO in de strijd tegen criminele en seksuele uitbuiting. De nieuwe communicatiemiddelen passen bij de ambitie van CKM om te groeien via particuliere fondsenwerving. Wij denken dat de helden van CKM nu klaar zijn voor een spetterende entree in de wereld van NGO’s.

Vorige
Vorige

Re-branding cultuurfonds Oog op de Natuur

Volgende
Volgende

Unicef online marketing