Domkwartier
Cityguide

  • Concept

  • Grafische vormgeving

  • Research

  • Copywriting

  • Fotografie (i.s.m. Annelien Nijland)

  • Media-inkoop

Cityguide in het kader van citymarketing van het Domkwartier, het prachtige middeleeuwse centrum van Utrecht. In de DomGids worden op verhalende wijze de tofste winkels, bars, restaurants, muziek- & theaterpodia, kunstgalerieën en historische bezienswaardigheden onder de aandacht gebracht. De toeristische stadsgids activeert regionaal publiek met een uitgekiend aanbod van shopping, ontdekking en beleving. De commerciële spots en diverse toeristisch interessante plekken en gebouwen zijn te vinden op een overzichtelijke plattegrond. The Projects verzorgde de vormgeving, de fotografie i.s.m. Annelien Nijland, deed research, schreef alle teksten, produceerde en verspreidde de DomGids door de regio Utrecht via winkels, horeca en culturele gelegenheden.

Vorige
Vorige

Citymarketing campagne Den Haag cultuurstad #2

Volgende
Volgende

100%Halal streetwear fashion design